Bebeğim 43 günlük ve bugün saat 5 buçukta sünnet oldu eve geldik saat 8 de fitil verdik birde saat 12 de vericez paranox adı.Birde furacin merhem verdi henüz çişini yapmadı ama durmuyor calpol şurup falan verilebilir mi agrı kesmesi için bize sadece merhem verildi ve batikonla pansuman yapın denildi.Veya fitili kullansak bikaç gün daha bi sorun olurmu sizler neler kullandınız fitili ne kadar süre kullandınız bezini açık bıraktınızmı bezlimi durdu