cupacakes bana gelen abla haftalık yarım gün geliyor öğleden sonra. Annemden çıkıp geldiği için orda yemek yemiş oluyor, ben çay kahve bazen kurabiye ikram ediyorum, her zaman yemiyor zaten.
Benim temizliğim klasik, sil süpür toz al banyo tuvalet vs, yapamazsam çarşaf değiştirtiyorum. Bi hafta bi odanın camını sildiriyorum bi hafta koltuk sildiriyorum. Ütü genelde yaptırmıyorum, bebeğim çok küçükken yetişemediğim zamanlar yaptırıyordum ama. Bi hafta buzdolabını falan çektiriyorum. Dolap içlerini kendim hallederim, doğumdan önce bi defa yaptırmıştım her şeyi farklı yerlere koymuş onu düzenlerken yoruldum. Mutfak dolap içlerini kendim hallederim. Gardropların ise içinin tozunu alıyor.