cupacakes Şuan almıyorum. Önceden haftada 1 gelirdi. Bir hafta dip köşe girerdi, öbür hafta normal temizlik ve ütü yapardı, sonraki hafta temizlik ve cam silerdi, sonraki hafta temizliğimi kendi yapacak fırsatım olduysa üstten bir temizler koltuk siler ütü yapardı. Yani o hafta ben ne istersem onu yapardı. Ama hiçbirini aynı anda istemedim. Şunu yapmam bunu yapmam diyen oldu, duşa kabinin camını silmek için ayrı ücret isteyen oldu, mutfak dolapları silinecek dediğimde ‘biz o işe bakmıyoruz’ diyen oldu, camları istediğimde ‘ben cam silmiyorum’ diyen oldu. Onlarla çalışmadım. Heh unutmuşum, öğle yemeğini de hiç kendim evde olmadığım için dışarıdan söylüyordum tabiiki. Bazen evde yemek oluyordu onları kendi tercih ediyordu. Dolabımı kullanma özgürlüğü vardı.