prensprensesannesi__ anladım kullanan bir kaç kişiyle görüştüm farklı renkte kaşık çıkıyormuş içinden. Yeşil mavi ve şeffaf üçüde çıkanlar varmış hatta içinden hiç kaşık çıkmayanda varmış. Firma doğaya katkı için kaşık olayını 2023 sonuna kadar kaldırmayı hedefliyormuş. Amazondan aldığım firmaya baktım eczane diye geçiyor ama satıcıyla iletişime geçmek için talepte bulundum. Aynı şekilde direkt ürünün üreticisinede mail attım dönüş bekliyorum. Siz söyleyince endişelendim baya