momlifetime BelaCivciv Bende kiperin kullandım bende pek bi faydası olmadı sadece sabah uyanmakta zorlanırdım vücut ağrılarım olurdu ona iyi gelmişti 😊
Klymeneninatlasi prensprensesannesi__ evet ondan aldım☺️ merakla bekliyorum cidden kahvede falan anlaşılmıyor mu hiç
prensprensesannesi__ Klymeneninatlasi ben henüz 9 gündür kullanıyorum. Halsızlık hıssım kalmadı dıyebilirim diğerleri için henüz erken bişey diyemem
Klymeneninatlasi prensprensesannesi__ hadi ya valla şu halsizlik bile kalkıp gitse süper olur birde bende sırt ağrısı var onada iyi gelmesini umuyorum bakalım
prensprensesannesi__ Klymeneninatlasi bu arada gecen sahtesımı dıye paylaşan olmuştuda sizdeki kaşık ne renkti? Ölçü kaşığı
kizcegunes BelaCivciv üç tipi var. Cilt için kas Sağlığı için Falan. Uydurma da değil baya işe yarıyor her anlamda sadece amacınıza uygun olan tipi eczaneden ya da sitesinden alın ki sahte ürün olmasın😌
Klymeneninatlasi prensprensesannesi__ yok bugün aldım amazon üzerinden aldım amazon bu konularda baya sert yani sahte ürün satmıyor daha gelmedi ne renk olması gerekiyormuş
prensprensesannesi__ Klymeneninatlasi bende amazondan aldim mavi kasik. Turkiyede şeffaf gördüm o yüzden yazayım dedim.
GulAb BelaCivciv saçım doğumdan sonra çok dökülünce araştırdım. 35 yaşından sonra kullanılıyormuş. Yani şuan vücud yeterli düzeyde kolajen üretiyormuş dedi eczanedeki kadın.
Klymeneninatlasi prensprensesannesi__ şeffaf kaşık gelmiş bana. Hatta şu an içiyorum 0 tat 0 koku gerçekten