doyadoyaannelik ben geçen yanlışlıkla aldım
ayyyhh geldi asıl külot bez giydirmek çok zordu benim için
paket bitsin diye dört gözle bekledim
onun dışında sızdırma vs hiç yaşamadım
bide hava sıcak olduğu için lastik kısımlarına denk gelen yerler hep benek benek oldu
cırtlıda olmuyor mesela