Bizimki 10 aylık. Migrosta indirimdeyken bir sürü prima külot bez almıştım. 6-7 aylıkken denediğimde gerçekten yanlardan çiş kaçıyordu. Şimdi sürekli külot bez kullanıyorum. Sızıntı yapmıyor, bebek rahat hareket ediyor. Elimdekiler bitince yine prima alamam büyük ihtimalle ama diğer markaları denemeyi düşünüyorum. Bebeğiniz hareketliyse külot bez iyi oluyor, cırt cırt sökülmesi gibi bir derdiniz olmuyor.