Bett1 dogru diyosun herkes yanlış biliyo kaynanam da sagma artık sütün tükenecek diyodu bak o da yanlış biliyomus . Sagmayi bi bıraktım iki güne normale döndü biraz aciyor göğüsler kuzum cok zorlaninca cok az sağ gogsundekini bitirme tamamen yeniden gelir cunku beyne sinyal gidiyor gogusteki süt bittikce daha çok uretiyor. Boyle boyle yaparsan bi haftaya rahat rahat disari cikarsin insallah