Bett1 Merhaba kizlar bu ikinci bebeğim ilk oğlumu da 2.5 sene emzirdim sütüm çok fazlaydı. Ama bunda inanılmaz fazla şimdi birileri daha ne istiyorsun diyecek ama buda sorun inanın ki fazlası. Ne giysem asla temiz kalmıyor sürekli sütten yarım saatte bir değiştiriyorum. Göğsüme hem göğüs kalkanı var hem göğüs pedi var hemde emzirme sütyeninin için de kendi pedi var. Ama yok yani sırıl siklam üstüm hep. Dışarı çıkmaya korkuyorum şu an çünkü sürekli bı ıslanıp tasma söz konusu ne koysam belli etmez öneniz var mı? Oğlum sürekli emiyor zaten sağım yapmıyorum sadece elle biraz boşaltıyorum oda bebeğim emerken çok tazyikli gidiyor oda rahatsız oluyor. Gece yatak ıslanıyor. Bebeğimin gelişimi iyi çok şükür 34 günlük daha ama sütun fazlası da zarar inanın ki
tomvejerry Bett1 bizde aynı durumdayız kıyafetlerime geçecek kadar fazla değil ama iki saat emzirmesem akıyor biraz bide aşırı hızlı geliyor bebeğim doğru düzgün ememiyor aylardır ne zaman düzelecek bilmiyorum,burda bı anne bebek bezi kesip koyuyorum demişti denemek isterseniz
MelisasMom Bett1 ben o nedenle hem sağıp boşalttım hem emzirdim kızımı kızım 2.5 aylık artık öyle kendi kendine akmıyor gögüslerimden buzluk süt doldu ama düzeldi bence sağım yapın sürekli kendi kendine akmasın
hzlyla26 Bett1 ben sağım yapmanızı önermem inanın 3 ay sağım yaptım daha da felaket hale geldi süt mevzusu tazyik gidene kadar sağayım düşüncem sağarak beslemeye dönüştü şuan kızım 4,5 aylık sağmayı iki gündür kestim emziriyorum inşallah hayatım normale dönsün istiyorum
Bett1 MelisasMom sağım en başta yaptim buzluk benimde doldu. Sağlık ocağındaki hemşire sağım yaotikca sütun daha da artar sadece elinle sağ dedi
nazlii1_ MelisasMom bende sağıp buzluğa atıyodum ama bu sefer tazyikli gelmeye başlıyor çokta sagmamak lazım
Bett1 tomvejerry emzirme odaları falan oluyor ya canım bexi deniycem ama şimdi 3vde deneyim ise yararsa dışarda da onu koyarım
aslikaya_ Bendede öyleydi amma şimdi sütüm az artırmak için neler yapıyorum😢Çünki bebeyim kesinlikle biberon kullanmıyor ve mama kesinlikle içmiyor
Bett1 aslikaya_ sürekli emerse azalma olmaz benim bir oncekinde 2.5 sene emzirdim daha bıraktıktan sonra 5 ay da anca kesildi süt. Bol bol emzirip sağın sütünüzü. Siringayla verin sagdiginiz sütü de
MelisasMom nazlii1_ artık sağmıyorum hala tazyikli geliyor ama yumuşaklar süt dolup talıp kendi kendine akmıyor birini emerken diğeri akıyor sadece sağa sağa alıştırdım diye düşünüyorum tabi sapdıkça sürün artmadı gerçeği var ama memelerin yapısı alışıyor damarlar alışıyor gibi geliyor bana
Bett1 seizetheday sağım dediğim gibi başta yaptım hemşire sağma daha da artar diyince elle sagmaya başladım sadece
Bett1 hzlyla26 sağmak çok zor ilk oğlumdan biliyorum emzirmek en güzeli. Ben sagdigim sütleri buzluğa attım zaten. Hiç vermedim çünkü sagdigim halde sütum çok fazlaydı emziriyordum. Emzirme bitince gene sagiyordum daha da arttı sanırım bıraktım sagmayi şu an sadece emziriyorum
Nursena0606 Bett1 Sağıp dolaba atmak aklınıza gelmiyor mu? İnsanız hastalığımız oluyor, emziremediğiniz zamanlar olabilir, işiniz olduğu zamanlar olabilir. En iyisi bebeğinizi Emzirdek sonra sağın fazlası dolapta kalsın. Her zaman sütünüz olacak değil.