Badenaz43 Aynı bizde oyleydik biliyor musun 1 yaşındayken hiç dişi yoktu 1 yaş 1 aylıkken çıktı ama çok sıkıntı etme ve kilomuzda 6 kiloydu o zamandan bu zamana kadar 2 kilo aldı sadece
Şuan elinden geldiğince üzerine düş derim ben ileride alır deyip şey yapma herseyine baktır çok şükür biseyi çıkmazsa sonra öyle kendi haline bırak