Umutveannesi Haklısınız ek gıda başka mama başka bu aylarda kesin almaları gerek o ek gıdayı ama mamadan azaltinca yemeğe daha çok dusucek gibi duruyor sizin bebeğiniz
Şurup konusundada evet gerçekten dediğiniz gibi önce açıyor iştahını bir süre sonra yine aynı oluyor ama surupla iştah açmakta nereye kadar ki sağlıklı bişey değil o şuruplar sonuçta
Ama mecburuz işte