bence halınıze sukredin ben mecburen ailemle aynı evde kalıyorum ve cocuk bakımından hıc anlamadıkları gibi cocuk uyurken gürültü yapıuorlar üstelik arkamı dönsem cocuga sacmasapan yıcekler yedırcekler herseye karısıuorlar kalabalık bır evde tek basına cocuk buyutuyırm bazen hayal edıyırum yalnız kalsam ne huzurlu olurdu en azından kafam rahat karısan olmaz rahatsız eden olmaz dıye... bur düşünün zor bela cocugunuzu uyutmussunuz dalar dalmaz ses cıkaran var evde ve bebegınıx uyanıyor delirmeme ramak kaldı