Aysegul28 Benim gibi bebegini tek büyütenler varmı çok zorlanıyorum bu süreçte kendime sanırım güvensizlik duygusu yasıyorum panik panik geziyorum
Hsrtm Aysegul28 iki yaşında Kızım 6 aylıkta oğlum var doğduklarından beri tek bakıyorum bazen gerçekten çok zorlanıyorum
bbmbbm Aysegul28 ben de tek basıma bakıyorum bende de ara ara güvensizlik oluşuyor bakamayacağımı falan düşünüyorum yalnız değilsin canım
Eylullmomss Kendine güvensiz değilim ama yoruldum bıktım artık herkes uzakta teksin belimi hissetmiyorum artık
Samya Kızım 2 ay 22 günlük 15.günden beri bizde yalnızız. Aileler başka şehirde ve bende yoruluyorum eşim yardımcı olmaya çalışıyor ama bunaldım :( bazan keşke biri yemeğe çağırsa çaya çağırsa diye bekliyorum 😞
Arasgulay Aysegul28 kendimi yorgun bakimsiz uykusuz gibi hissediyorum hic biseyden tat alamiyorum kafami dagitamiyorum bi o kadar da caresiz hissediyorum 😞
Handecelik Aysegul28 ben hamilelikte de doğumda da doğumdan sonra da yalnızdım. 1 yaşında kızım. Bol bol bebek bakım ve gelişim kitapları okuyun ;)
kucukaga Bende tek başıma büyütüyorum kayınvalidem 5 dakikalık mesafede ama anca sevmeye gelir ağladımı annesi al ben gidiyorum😂
Limpid Aysegul28 bebeklerim ikiz ve dogduklarından bu yana tek baktım ayrıca esım asker cok fazla görevd gidiyor 😊 zor ama napalım
Kbraugur Aysegul28 4 yaşında ve 7 aylık oğullarım var ikisinede doğduklarından beri tek bakıyorum yardım etmeyi bırak herkes köstek oldu 😤 doğum yaptığımda evim yol geçen oldu hep
shaf_edalet Aysegul28 doğduğundan beri tek bakıyorum. Kaynana ile yaşıyorum. Ama hiç yardım istemedim. O da çalışıyo akşam geliyo.
Gozdecemre Aysegul28 2 tane çocuğum var ikisine de bu zamana kdr tek başıma baktım birisi 3 yaşımda birisi 5 aylık oldu bazen yetemiyorum oturup ağlıyorum bile çok zor oluyor 2. Den sonra ama ilk bebeğimde hiç zorlanmadım ikinci çocuğum çok zor bi bebek
Ozge1994 Aysegul28 doğduğu günden beri tek bskıyorum 2 buçuk aylık çok zor oluyor ev işi çocuk ama en güzeli tek bakmak sizinki kaç aylık