Pol34 35lavanta ay benim de geldi şu an kendime dükkan da buldum 🤣 tek eksiğim bir 3-5 milyon dolares 🤣
Bscd1670 35lavanta yaa🥹 görmek bile insanı iyi hissettiriyor. Rüyada bile içim kıpır kıpır oluyor kadın asker görünce hayran hayran bakıyorum varolsunlar 😍
35lavanta biroglanannesii1 Ay bi yabancı film vardı baya eski ama onu izleyince bir dönem bende istemiştim 😂😂😂
Zinnureyn 🌿 Mekke-Medine’de miniklere Kurân muallimi olmak ve Ders arasında, minik talebelerimin gülüşme sesleriyle Kabe’ye koşmakk isterdim 💚 Düşününce bile kalbime cennet serinliği geliyor 🍃🥹🌸
Mugerrr benkosarim iyi çalışmak gerek. Materyalim var, çalışmaya zaman yok. Bebeğim biraz daha büyüsün dili geçip doktora düşünüyorum. İnşallah sizde hedeflerinize ulaşırsınız🙏
cahillesohbetikestim Aaayysseee bizi uzaya götür 🤣🤣🤣 valla kanka bende hayal çok bu da onlardan biri işte
2prnses1prens 35lavanta ben lise terkim okumadım ama sağlık sektöründe çalışmayı çok isterdim 17 yaşımda evlendim evlendikten sonra liseyi bitirdim şimdi hayırlısıyla üniversite okuyacagm 3 çocugumla tıbbı sekreterlik istiyorum 😅
Deletedmom_58 [silindi] yaaaa sen cidddi misiiiiiiin offf yunus polis canım daha çok kaynadı sana şu an 😍😍😍😍😍😍
bunemeselaa 35lavanta 112 personeli Att yada itfaiye personeli olmak isterdim hep hayalimdi 🙈 Moda tasarımı giyim teknolojisi okudum ama asla isteyerek değil istemedim hiç yapmadım da 🤷♀️