Egegun memeyle açlığını bastıracak kadar kendini doyuruyo olabilir. Sevdiği bi yiyecek ya da şarkı ya da ortam vs. Var mı? Ben çok inatçı olduğu günler ara öğünlerini falan aktivite masasında oyun oynarken yediriyorum aslında uzmanlar sofrada aileleyle birlikte yemek gerektiğini söylüyolar yemek yeme bilinci oluşması için ama yeter ki yesin oluyo bazı günler.