Henüz sünnet olmadı, göbek bağı evde anı kutusu yaptım onda duruyor.Kabeye göndermek istedim ama hurafe bunlar yapma dedi hacı ablamiz bende bıraktım.İlk saçı,ilk emziği,ilk takımı falan.Yaşarmıyım bilmem ama yaşadığım müddetçe anılarını biriktirmek istiyorum.