Nickibosver hanımlar emzirmek diyet yapmaya engel değil. Diyette değil yani sağlıklı beslenme. Bol protein, az karbonhidrat, sıfır şeker. Bol yeşillik bol su ölçülü tuz. Bu kadar 🙏🏻 ben katı diyet yapıyorum, haftada 6 gün abtrenman yapıyorum bebeğim 2,5 aylık ve 7.5 kg doğum kilosu 3450. Ve sadece anne sütü ile besleniyor. Gerçekten kararlıysanız yaparım, oyalamam diyorsanız instagram hesabım senaturhan_pilates DM den yazabilirsiniz daha ayrıntılı yardımcı olurum(ücretsiz) 💕