Iki_pasa_annesi ben atıyorum mikrodalgada ısıtıyorum yeni yapılmış gibi oluyor ☺️ Ama ilk yapıldığında atmayıp bir kaç gün sonra kalanları atarsanız güzel olmuyor taze olacak. Onun haricinde mozaik pasta, sigara böreği, kurabiye, kek falan atarım çok pratik oluyor. Kek de şöyle eşim, oğlum ve ben kalıpta yapınca falan çok geliyor tüketemiyoruz o yüzden ilk yaptığım günden yarısını atarım buzluğa canımız isteyince çayın yanına çıkarırım ☺️