Iki_pasa_annesi Kızlar misafir gelince hemen çıkaracağınız buzluga attınız şeyler varmı tarif verir misiniz bebekle hazırlamak zor oluyor yapıp buzluga atıp misafir gelince hemen çıkaracağım
Mysmrtfrt Iki_pasa_annesi ben poğaça atıyorum evet. Bir de lahana sarması normal yaprak sarma kuru dolma vs de yapıp atıyorum buzluğa. Ama benim için en kolayı milföy. Misafir geleceği zaman hemen çıkarıyorum arasına peynir vs koyup hemen fırına sürüyorum
[silindi] Iki_pasa_annesi hazır yufkadan gül böreği yapıp atıyoruz annemle misafir geleceğinde üzerine yumurta sarısı yoğurt yağ karıştırıp atıyorum fırına çok pratik oluyor
Papatya-ya Iki_pasa_annesi bende atarım pogaca bazen kurabiye yaparım hamuru artar onu bile atarım misafir gelecek hemen çıkarırım hiç yoğurma ile uğraşmıyorm hamur hazır zaten şekil ver at tepsiye hiç birşey olmuyor
_Goktugunannesi__ Iki_pasa_annesi Valla aklına gelebilecek her türlü hamur işini buzluğa atıyorum özel buzluk tarifi yok
[silindi] Papatya-ya buzluğa attığınız kurabiye tarifini yazabilir misiniz rica etsem? ben br kaç defa denedim de beğenmedim
ceriio tomvejerry o çözülene kadar ben kenarda bir sürü çeşit daha yapıyorum 😅 fırında kek falan pişiriyorum çok daha iyi oluyor bence çeşit de fazlalasiyor hemen
Papatya-ya tomvejerry Cat kapı gelen misafire evet ama mesela geceden haberim olduysa sabah kahvaltı zamanı çıkarıyorum hemen bırakıyor zaten kendini bilmem bana zor gelmiyor
durununannesii01 tomvejerry ben çözülmeden bıçakla kesiyorum bisküvi şeklide kesiyorum aynı marketten alınmış gibi oluyor bir defa yaptım komşularım çok beğendi
Deletedmom_75 Iki_pasa_annesi kurabiye poğaça bunlar gayet cikarinca güzel oluyor dolmayi falan sevemeiyorum ben buzlukta tercoh meselesi sogara böreği birek tarzi seyleride atabilirsiniz
ZmrNsa09 Iki_pasa_annesi gül böregi sigara böregi daha gecen gun yapip attim cikarip pisiriyorm sadece
ZmrNsa09 Iki_pasa_annesi ya pogaca da attm kurabiyede kurabiyeyi kesinlikle onerrim cok taze kaliyo hatta ben her aksam cayin yaninda kendm bir iki cikarip ısıtmadan direk yiyodm ama pogaca illaki ilk yapildigi gibi olmuyo bana gore
SelimZeynep Iki_pasa_annesi Starbucks kurabiye hamuru, tarçınlı kek , poaca ve börek koyuyorum buzluğa biri gelecek vakit elimin altında oluyr hemen canım
Mustafam-elifim Iki_pasa_annesi poaca kurabiye tatlı tuzlu kek içli köfte igara böreği hep atıyorum kurtaricilarim 😇