_07cinarhsn Hiç canınızı sıkmayın aynı şeyleri yasadım hiç pes etmedim ayağa kalkıp pışpışlayarak soktum o kafasını cekti ben soktum ağzına kimi zaman ağladım kimi zaman kendimi suçladım vazgecmedim sağdım verdim , yatarak verdim hertürlü denedim o dönemi atlattık ve emmeye başladı şimdi 8. Aya girdik ek gıda çoğaldıkca yine aynını yapıyor ama zaten artık sadece gece bile emzirsek yetiyor ama ben fazla emziriyorum yine çünkü yemeyen bir bebek atlatıcaksınız güçlü olun