_07cinarhsn canım aynı şeyleri yaşadım. 3.5 aylıkken başladı meme reddi. Biberon ve emzik az da olsa vardı hayatımızda. Ben de inanmıyordum meme reddi olacağına ama oldu. Hem de inanır mısın sünnet oldu aynı günlerde. Ben hem onun meme reddiyle hem de sünnet acısıyla uğraştım. Ağladı bebeğim ama biberon emzik vermedim. Çünkü biliyordum canı acıyor aç kalıyor desem versem mamayı emziği, beni tamamen bırakacaktı. Daha 3.5 aylıkken sırf kendi vicdanım rahat olsun bebeğimi ağlatmayayım diye onu anneden memeden mahrum bırakma riskine giremezdim. Evet ağlayacak ama onun iyiliği için. Ben ilk 3.5 ay günde 1 kere falan mama verdim. Şu an 5 aylığız meme reddi yaşamaya başladığımızdan beri sadece anne sütü alıyor ve kilo alımı gayet iyi. Boşuna mama vermişim. Emzik ise etraftan konuşup durdular rahat edersin vs annem aldı emziği tutunca ben de tutsun dedim hay demez olaydım. Lütfen sabırlı ol inan bugün ağladığı kadar yarın ağlamayacak. Belki 1 ya da 2 gün sabret. Sen sabırlı olmazsan bebeğin memeyi bırakabilir. Her şey senin elinde.