Zarifokur bu konu biraz karışık ya, benim yakınımda olan anaokulunda hiçbir ücret alınmıyormuş ama oğlumun yaşı tutmadığı için vermem muallakta eğer sınıf açılırsa verebilicem, az ileride daha küçük çocukları alan anaokulu daha var ona yaşımız tutuyor benden 500 tl dönemlik temizlik parası istediler. Anlamadım gitti milli eğitimi aradım devlet anaokullarında bu sene hiçbir ücret alınmıyor buna hakları yok dendi ama isteyen yerler var