Deletedmom_9857 Zarifokur ücretsiz olduğu soyledi bize kayıt için gittiğimiz de hatta böyle olduğu için yığılma varmış
Minikcivcivim Zarifokur okuldan okula değişiyor meblağlar. Biz 2buçuk verdik. Geçen yıl 900dü. Senelik veriliyor aylık değil.
Zeynep97 Zarifokur özel anaokuludur devletler ücretsiz ama kura ile alıyorlar mesela 100 kişi ile sinirlandiriyorlar
Deletedmom_9857 Zarifokur yok artık bağımsız okul olabilir mi devlette gibi ama çalışanların ücretlerini okul veriyor bende öyle bi okul ile görüştüm 5 bin dedi senelik
Zeynepefem Zarifokur devlet anaokulu peki ayrı bi binası var mı yoksa normal ilkokul binasının içinde mi
pitircik2019 Zarifokur MEB bağımsız anaokulu olabilir mi ? Onların ücreti yüksek. Tam gün ve sabah , öğle , ilkindi kahvaltısi var.
OptimusPrime Zarifokur Maalesef. Devlet bünyesinde olanlara bile sadece ilkokula hademe atıyor devlet. Anasınıfı için temizlikçi ücreti vermiyorlar. Maalesef. İşte ekstra kayıt, bilmem ne parası diye eleman maaşı ödeniyor. 🥲