Arasnuri17 kızım 26 aylık, 18 aydan beri 5 6 kelimesi var diye üzülüyordum, bir sürü doktora götürdüm 2 hatta 3 yaşa kadar normal dediler, otizm belirtisi yok dediler. Ekrani kaldirin iletisimi arttirin ve cocuklarla bir arada olsun dediler. Oyun grubuna falan yazdirdim ben de. 2 yaşına gelince her şey pat diye ilerledi. Keşke norolojiden önce psikatriye goturseydiniz boşuna radyasyon almamış olurdu cocuk. Bence sizinkinde de bir sorun yok.