Arasnuri17 valla oğlum değil 26 aylık kızım var benim ki baya konuşuyor, tabi bazı kelimeler anlaşılmıyor ama sohbet eder eski türkü falan ezberlettim gelir söyler yasıt olan arkadaşlarımın çocuklarını sorduğumda hepsi oğlan çocuğu ve daha konuşan yok belli şeyler söylüyorlarmış anne baba mama, dede falan gibi galiba oğlan çocukları geç konuşuyor bence sizinde öyledir çok takıntı yapmayın benimde şimdi 11 aylık oğlum var seneye falan geç konuşuyor diye üzülüp takılmıcam kıza göre geç oluyormuş.