Ben 4 aydır uğraşıyorum bugün genel cerraha gittim yaşam kalitem düştü bebeğime bakamıyorum sürekli ateş ağrı mahvoldum bnm göğsümün kenarında yarada var bıraktırcaksın emmeyi dedi yoksa kurtulamazsın dedi sağım yapıyorum bugün ilk günümüz bakalım uyuyacağı zaman aradı ağladı uyudu vicdanda yaptım 😥 1 yaşına gircek buarada 10 gün var