Mrvsmt2502 geçmiş olsun 🙏 benimde sağ göğsümde olmuştu böyle. Ateşlenmiştim 39 a çıkmıştı ateşim ondan olduğunu düşünmemiştim ama acile gittik hemen gitmeden önce de süt sağayım dedim. Sağ göğsümde şişlik vardı ve ağrı yapıyordu. Acile gittik hemen kan aldılar , göğsümü de gösterdim mastit olabilir mi diye doktor şişlik var dedi kanda enfeksiyon çıkarsa antibiyotik veririm o göğsüne de iyi gelir dedi. Sonuçlarda Crp 44 çıktı , iki kutu antibiyotik verdi içmeye başlayınca göğsüm geçti.