Marasmom- 2,5 aylikti net hatirliyorum cunku ekim dogumlu kizim yilbasinda annemlerdeydim orda bir sure kaldim annemle kucakta ayakta salliyorduk birde bu sekil deniyordum sonra evime gectigimde yatagina yatirmaya baslayinca oldu birde mesela ben acikcasi uyku duzeni bozulcak diye alistirmaya calisiyorum ya erken uyudugunda gitmiyordm bi yere yada uyutmak zor olck dye cok ckmiodum biede kalabaligi svmiyordu durmuyordu kizim 3,5 aylikken bir yere gittik aglamaktan helak oldu sonra alissin diye hep gezdim farkli yerlerde uyusun diye e tabi bazen uyumadigi yine oluyor bizlerde yerimizi yadirgiyoruz sonucta