Miray17 İki saattir ayağımda sallıyorum uyumuyor deli oluyorum uykusu olup da uyumamak ne demek ve bunu her gece yapıyor her hangi bir saatte uyanıyor saatlerce bu şekilde neden bu şekilde oluyor anlamıyorum
Melis1706 Miray17 ayakta salliyorsun cunku sinirlede hizli hizli kafa bi oyana bi buyana gidiyorsa bende uyumam
[silindi] Miray17 inan uyumak nedir unuttum ben artik zombi gibi dolaniyorum butun gun 🥺 sabah oldu hala kucagimda salliyorum yatagina koyunca dikiyo gozlerini 😔
Miray17 Sorun sıcaksa açıyorum klimayı serin olursa daha rahat uyur diye yok anam sinirleniyorum artık
Miray17 Melis1706 her zaman sallanarak uyuyan bir kız ve kafasını sarsacak şekilde hızlı da sallamam hiç bir zaman
Melis1706 Miray17 2,5 aylikken ben kendi kendine uyumaya alistirdim buyudugunde daha zor olur birakmak cunku beni annem 7 yasima kadar sallamis 😒bizde de beninki uyuyor ama ben uyuyamiyorm
Miray17 Melis1706 aslında en iyisini yapmışsınız ben en baştan o şekilde alıştırmadığıma çok pişmanım şu an neredeyse 15 Aylık olacak gerçekten sallamaktan gına geldi
Marasmom- Melis1706 nasıl alıştırdınız benim bebeğim de 26 günlük kucağımda uyuyor yatağına koyuyorum uyanıyor, kendi kendine uyumaya nasıl alıştırabilirim
Miray17 Zehrakizim06 gece uykuya geçirirken de zorlandım geç uyuyunca kalkmaz sabaha kadar güzel uyur diye düşündüm ama hiç öyle olmadı
Melis1706 Miray17 ben en bastan hep sallamicam dedim ama yeri gekdi denedim icim icimi yedi dizde omuzda kollarimda siz dusunun besikte sallanmayi istemedi ayaktada hemen kisa surede uyaniyordu
Miray17 Zehrakizim06 bence de bir de yakın zamanda da dişler çıkardı ondan sonra yeni yeni huylar çıkıyor ortaya
Miray17 [silindi] benim kızda öyle işte ayakta sallarken bir şey yok ama durdurunca yatağa koyunca başlıyor mızıldanmaya halen daha ayağımda yani
Miray17 Melis1706 ilk doğduğunda omzumda kollarımda uyuyordu sonra uyumamaya başladı derken ayakta salla vs demişlerdi bana ilk zamanlar iyiydi uyurdu hemen ama şimdi hiç yani napacağımı bilmiyorum
Zehrakizim06 Miray17 bizimki henüz o aşamaya geçmedi ama geçince çok zorlanıcam şimdiden belli oluyor
[silindi] Miray17 gece 1den beri besikte salla kucakta salla kollarim uyustu valla yastik yuzu gormedim yine sabah oldu enerjim 0 niye boyleki ya kucakta uyuyo yataga koyunca direk gozunu aciyo hic anlamiyorum ya oglum boyle degildi😔