momysncp_ DuyguveUygar aynen öyle 🥹 galiba bizimde diş yokluyor yoksa bu kadar huysuz olmasının başka sebebi olamaz 🥺
Mrv-nil Yaa dün gece bizim de çok kötüydü yarım saatte 1 kalktı mama yapıyorum su veriyorum onları da içmiyo dün ne olduysa uyuyamadık bi türlü Normalde de 2 saatte1 falan kalkardı bu kadar sık ilk defa böyle oldu 6,5 aylık diş yok henüz
Melikecvzl 3gecedir aynı durumu yaşıyorum bnde uyurken ağlıyo bizimkisi sanırsam dişlerinden bi beyazlık var ama henüz daha patlamamış bügün bnde eşime isyan ediyodum😂😂uyuyamıyorum diye
Kivancsmomm DuyguveUygar büyük ihtimalle sıcaktan. Bizimki de uyumuyordu biz klima acık yatmaya başladık rahatladık