Arzugok 11 aylık kızım var ve zorunda kalmadıkça tek değiştiremiyorum direk kaçıyor sanise ile . O yüzden mecbur babası olmak zorunda oyalıyor ve babadan emin değilseniz boşanın diye yorum yapıyorum ben. Ben babamla da çok rahat büyüdüm onunla uyumayı çok severdim hiç bir zamanda (kendimi tanıyana kadar) Bir mahrem düşüncesini de bilmedim bence bunu büyüten bizleriz. Odam hariç hiçbir yerde üstümü değiştirmemeyi öğrettiler bana ama bunu mahrem olarak değil orası bana ait olduğu için sahiplenmem amaçlı öğretildi.Çocuklar çok saf keşke herkes çocuklsr kadar saf iyi niyetli olsa. Babalar da kızlarına yan gözle baktığını düşünen varsa boşanın baba da dedirtmeyin benim İyi ki de öyle olmamış yoksa babamla aramda büyük mesafelerim olurdu en yakın arkadaşım olmazdı 🥹 aynı şey eşim içinde geçerli . Ama şunda hemfikirim bir bebeğin altını anne ve babasından başka kimse değiştirmemeli ve kimsenin yanında değiştirmemeli. Ama bu mahrem olarak değilde daha çok nasıl alışılırsa öyle gider anlamında. Müslüman ülkenin şartları belli sapık ruh çok. köklerinin korumaları dileğimle. (Sinirlenmeden cümlemi bitirmem gerekiyordu)😊