Arzugok Eğer kocam sapkın, sapık ruhlu, gözü dönmüş bir sapık değil ise hiç bir sorun görmüyorum. Sonuçta babası… Belli bir yaşa kadar 4-5 gibi baba dahil olabilir. Günümüzde çalışan anneler çok fazla, annenin iş yükünü hafifletmek, baba-çocuk ilişkisini güçlendirmek için babayıda dahil etmeyi doğru buluyorum. Günah, gibi söylemlerinde doğru olduğunu düşünmüyorum. İşimiz günaha kaldıysa cehennemlik çok insan var. Babayı her alanda aktif tutmak, hem babanın duygularını ön plana çıkarmasında hem de “Ben erkeğim bilmem, siz halledin.” düşüncesinden uzak tutmada etkili olacağına inanıyorum. Bir Anaokulu Öğretmeni olarak, anne-babanın çocuk bakımında eşit olmasını doğru buluyorum. Veli görüşmelerimde de babanın önemli bir faktör olduğunu her zaman vurgularım.