Rumeysaden evet görüştüğüm bütün sayfalar aynı şeyi söyledi bebekler 1 yaşına gelince etrafa olan ilgileri çoğalıyoruz yürüyorlarmış ve buda cekimi zorlaştırıyormuş fakat ben bebeğimin 1 yas anısı kalsın istiyorum aylik çekimlerini zaten yapıyorum evimde