ecembayrakkk Benim ki neredeyse 14 aylık Çıldırcamm artık hiç tahammülüm kalmadı Uykusuzluk mahvediyo yüz kez uyanıyo,zaten memeyi bıraktırmak hayal. Siz nasıl yaptınız acaba
Emineyartas15 mammacitahll_1 canım valla arası 2 yaş olması çok zor ve buda gazlı bir bebekmi anlamadım hiç uyumuyo uyjsuuzlik yoruyo ya yani tabiki çok güzel bir his ama yorucu oluyor ,🙂🥰
mammacitahll_1 Emineyartas15 Ahhh bu uyku insan yemeksiz yapabiliyor uykusuz yapamıyor 😌 kardeş çok güzel ❤️ ben 28 yaşındayım 11 aylık bı kızım var zor bı bebekte değil ama değil ikinci yabancının bebeğine bile göz ucuyla bakmam Allah kızımı bana bağışlasın 😁🙏
Babypolat ecembayrakkk ayy bende bende öyleyim 10,5 aylık kızım geceleri saat başı kalkıyor, bazen oturuyoruz 🥲 eşim Allah’tan destekcim fırsat buldukça uyutmaya çalışıyor beni Allah razı olsun ondan