Benim sütüm oğlum doğduğunda da şu Anda fazla şükür.Annem almıştı bana manuel pompayı.Wee baby. Ve ben bunu uzun bir süre kullandım ama oğlum hiç bir sağdığımda içmedi tabii ki çünkü onun derdi meme idi🤪 şöyle ki evet işimi görüyordu ama bir mememi Bir kaç saat vermiyordum öyle biberonu dolduracak seviyeye getiriyordu ki sütüm fazla olması rağmen. Elektrikliyide aldım kutuda bekledi durdu gittim değiştirdim onu iade ettim. Gerek kalmamıştı çünkü artık. Ama elektriklinin sağım gücü biberon dolduruşu çok çok daha iyidir eminim. Ama manuel de iş görüyor mu ? Elbette hem de uygun fiyatlı.