Raniniii 😂 Ay ben o kadar elektrikli alıyım dedim yani aslında Manuel bunu almıştım hiç kullanmadan milletin lafına gelip elektronik aldım bide. Ama çekim gücü bikaç ay sonunda zayıfladı hepsi benzer sorunlar yaşıyor. Ama bu en baştan beri sıkıntısız çokta güzel süt çıkarıyor. Düşün ki bebeğim 5 gün küvezde kaldı sağdım götürdüm hep bunla. Hala dışarı çıkacağım zaman 5 dk da sağarım 8 ayı geçtik :) sizde memnun kalırsınız umarım