Ozgzcn hmm bizde yedi aylığız, kanlı kakamız hiç olmadı. zaten 20 günlük falandı süt ve süt ürünleri alerjisi var denildi. ama ek gıdaya başladığımızdan beri öksürük şikayeti ortaya çıktı üşütme olduğunu düşünmüyorum. aslında üç gün kuralına uygun gittim hiç alerji belirtisi vermedi neye alerjisi var onu anlayamıyorum zaditen damla ventolin flixair hava verdi kullanıyorum oda işe yaramıyor şaştım kaldım ciğerleri çıkacak öksürürken