balsevdigim canım geçen hafta aynı endişeyi yaşadım eşimin dudağının kenarında kızarıklık vardı sivilce sanmış bir sürü öptü çocuğu sonra bi baktık uçukmuş aynı senin gibi internetten okudum bi şeyler aklım çıktı sabahı zor ettim doktora gittik hemen doktorumuz açık sulu şekilde olmadığı sürece sıkıntı olmaz korkmayın dedi ama tabi yine de öpmeyin diye uyardı bir şey de olmadı çok şükür