balsevdigim Kızlar dün kaynanam uçuklu haliyle bebeği bır sürü öpmüş bugün ağzında uçuk çıktı nette çok kötü şeyler yazıyor, doktora gittik bir torba ilaç verip yolladı bıktım artık deli olucam sabahtan beri ağlıyorum basına gelen oldu mu
Durununannesi23 balsevdigim benim başıma gelmedi ama bende uçukla ilgili pek iyi şeyler duymadım. İnşallah çabucak geçer
Ozanesma balsevdigim cahil düşüncesiz kadın. Ben bile sinir oldum sizi düşünemiyorum. Büyük geçmiş olsun, umarım hemen iyileşir.
deletedmom719 balsevdigim canım sen başta söylemedin mi uçukkuyken öpülmez diye 😔 bebeklerde çok tehlikeli uçuk. Birdaha sakın öptürme ister küssün ister alınsın güzel dille uyar. Anlamıyorsa gerekirse sert ol. Ama canını sıkma olmuş bir kere ağzını yüzünü güzelce yıkasaydın hemen. İnşallah bir şey olmaz annesi 🙏
Durununannesi23 balsevdigim aslında bi çok kişi tarafından biliniyor uçuğun tehlikeli olduğu kaynananız duyunca ne dedi merak ettim doğrusu
z_eynep balsevdigim çok geçmiş olsun sağlıklı bir bebek olduğu için sorunsuz atlatacaktır inşallah ama buda ders olsun kaynanaya bence çok sessiz kalmayın çünkü ciddi sonuçları olabilirdi
Aysktr balsevdigim Offf. Çok geçmiş olsun umarım kötü birşey olmaz. Geçen hafta bende çıktı farketmeden önce öpmüştüm farkettikten sonra aklım gitti maske taktım sürekli değiştirdim faydası olmuş mudur belki olmamıştır ama en azından önlem aldım kucağıma almak zorunda olduğum hallerde aldım bir hafta emzirirken bile kafamı çevirip nefesimi baska yere verdim ne olur ne olmaz diye allahım biz gözümüzden kendimizden bile sakınırken neden yani neden bu insanlar böyle 😡 Gelirse tutuşturun eline bir maske yaklaşmayın diyin anlar anlayacağını.
Linaaycaa balsevdigim Böyle salakları tutup duvardan duvara vurasım var 🤦♀️ çok üzüldüm canım çok geçmiş olsun bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum..
Elifcikinannesi balsevdigim göster bebeğin ne hale geldiğini bundan sonra ona göre davransın yazık değil mi minnacık bebeğe 😔