Bebeğimin kolları da 1 buçuk aydır böyle . Sadece kollarında var . Vücudunda yok . 2 doktora gittim . Biri alerji biri böcek sokması dedi . İki teşhiste kesinlikle yanlış bence . Zamanla sönüyor ve tekrar çıkıyor . Allah yardımcınız olsun . Biz çaresine bakamadık çünkü