Newmother07 bezliyken yaptırman tabikide daha kolay tek zorlanacağın şey iğne etkisi geçince ağrıması ve ilk çişini yapması ondan sonra zorlanmıyorsun düzenli pansumanını yaparsın. Bütük oğlumu 1 buçuk yaşında sünnet ettirdik o dönem çalışıyordum da çok zorlandım birde ikinciye operasyon geçirdi keşke küçükken olsaydı dedim, küçük oğlum da 10 aylıkken sünnet oldu ertesi gün hiç sünnet olmamış gibi zıpırdı koltuk tepelerinde merdivenlerde gezdi durdu