Yani izletmiyorum demişsiniz zaten gereken cevabı vermişsiniz sinirlenecek ne var ki bunda insanlar her şeyi diyorlar yok şunu yedir yok şunu yedirme yok öyle yok böyle ben artık gülüp geçiyorum
Aslında açarsan her çocuk izler diye bir mantık da yok kızım tv açılsa da izlemiyor umrunda bile değil enteresan 😅 resmen izlesin diye açtığım zamanlar oldu bakmıyor
Ben izleyen çocuk ya da izlemeyen çocuk diye genelde kategorize etmiyorum o konuda katı kurallarım yok ama kimseye de izlet niye izletmiyorsun demem mesela
Annesi olarak kendi karar verir izletmiyorsa vardır bir bildiği