Arkadaşlar bebeğim 9 aylık. Çevremdeki nerdeyse her bebek tv izliyor kızıma da izletmeye çalıştıklarında izletmiyoruz diyorum göstermeyin diyorum sanki inadıma gibi izlesin ne olacak diyolar. Gerçekten o kadar sinirleniyorum ki artık. Bir de diyolar ki eninde sonunda izleyecek. Böyle bi mantık mı var ya benim çocuğum nasıl büyüteceğime de ben karar veririm. İzletene de saygı duyuyorum herkesin kendi çocuğu ama ben en azından şuanlık bunu başardığımı düşünüyorum. Bi de salak salak çizgi film açıp da çocuğa izletip bak izliyo diyolar. E mantıken açarsan küçücük çocuk bakar. En son görümcemin kocası da karıştı ben de ağzının payını verdim. Gittiği yere kadar izlemicek dedim. Bu benim çocuk büyütme şeklim mümkünse kimse karışmasın dedim. Yeter ya. O kadar salak salak konuşuyo ki insanlar sanki bi bu çocukmuş gibi çocuğa eziyet ediyormuşum gibi konuşuyorlar.sizce ben napiyim