Ozlemaydin Annesininprensesi korunuyordu guya ama bn eminim itim o da yok ya bn korunuyordum demesinmi cildiracgim resmn
Annesininprensesi Ozlemaydin nasıl güya ?geri çekilme yöntemiyle mi bence o bir korunma yöntemi değil prezervatif kullanması gerekli 😐
Ozlemaydin Annesininprensesi evet geri cekilme yontemiyle ama o zanediyorduki bn hala hamileyim diye yani unutmustu korunmayi tm sey olurkn bn onu itim cekildi oylr
Annesininprensesi Ozlemaydin hm değişik bi durum😂 ben çok korkarım bebeğim küçükken hamile kalmaya eşim korunduğu halde korkuyorum hatta bende o korunsa bile hap almayı düşünüyorum 🤔 iki katlı koruma yani
Masalim Lilium canım ben doktorada eczaneyede sordum kepsı 1 hafta emzıremıyosun benım kozom hıc mama yemedıgı ıcın kullanmadım sımdı kızom 8 aylık ben uc aylık hamıleyım bı seferden bısey olmaz demeyın
Gfrn Ozlemaydin ella canım ama emziremiyorsun sanırım 3 gün ama emin de değilim 65 tl olması lazım 1 kere kullanman lazım 2.si olmuyor
Ozlemaydin Masalim bnm aldigim haptada recedete 7 gn emzirme olmayack yaziyordu ya ne ypacgiz yaaaaaaa erkekler her yerden sanslilar guzler esleri var cocuklari var ama bayanalr oylemi bi cocuk getiriyorllar ikincisinin korkusu basiyor
Annesininprensesi Ozlemaydin aynen öyle zoru hep bize bir hafta içinde inşallah bebeğiniz memeden kesilmez 😐
Masalim Annesininprensesi cekme yoluyla korunuyorduk ama hamıle kaldım kozom daha cok kucuk nasıl bakacagım bılmıyorum 22 yasındayım ıkıncı bebegımde ıkıncı yıldönümünde dogacak ama kosmet dıyorum ama cekme yoluyla korunulmuyo onu anladım dogumda spıral taktıracagım
Ozlemaydin Annesininprensesi insalh elimse sagiyorum sutumu ama oyle olmuski tas gibi olmus iki gogsumde insalh hamile kalmammmm ya
Gshde Ozlemaydin benim bebeğim 2 aylıkken kullanmak zorunda kaldım ellayı 5 gün emzirmedim bebeğimi sütümü bol bol sağıp döktüm ve bol su içtim
Ozlemaydin Gshde sonra emdimi sutunu yine bnm aldigim recetede 1 hfta diyor acba 1 haftayi beklemesemmi
Gshde Ozlemaydin eskisi gibi emiyor sıkıntı yok recetede öle yazıyor ama benim doktorum öle dedi 5 gun yeterli diye
Annesininprensesi Masalim kesinlikle o yöntem bi korunma yöntemi değil prezervatif takılmalı spiral de hamile kalan var öyle olsa bile eş korunmalı bence allah yardımcın olsun çok zor