MelisasMom theAna avent kuklanıyoruz ucu top gibi bibs almıştık ama doktorumuz ucu basık kullanın dediği için avent ultra air aldık kızıma hangi emziği verirsem vereyim tutuyor zaten 😂
Seymaegeokan theAna phılıps avent ultra iar NİGHT olanı tercih edin bence. karanlıkta parlıyor .gece beşiğin içinde emzik aramıyorsunuz.benim oğlum hatta kendisi ışığını görüp alıyor.çok rahatlık .
Seymaegeokan phılıps avent ultra iar NİGHT olanı tercih edin bence. karanlıkta parlıyor .gece beşiğin içinde emzik aramıyorsunuz.benim oğlum hatta kendisi ışığını görüp alıyor.çok rahatlık .