Dry_cn theAna bu sorunun cevabı bence net olarak Avent ne meme reddi ne emzik tuttu tutmadı problemi çok nadirdir yani anne memesine yapısına en uygun emzik çok çok güzel bir emzik
Dry_cn theAna yapıları aynı canım ben soft kullanıyorum air olanı denedim karanlıkta parlıyor benim bebeğim gece onu izliyordu geri softa döndüm 🤣
theAna Dry_cn ahahahah dikkat çekici evet. benim oğlum emzik tutmadı şimdi ikinci için alacağım inşallah tutar 🌸
Dry_cn theAna tutar inşallah emzik rahatlık gerçekten genelde aventi rahat tutuyorlar karanlıkta görürüm diye air aldım ben 2 ay önce önce sonra keşfetti onu ağzından eline alıyor çevire çevire onu inceliyor uykusu varsa da uyumuyordu hemen imha ettim 🤣
esreyy theAna bebeğe bağlı bu maalesef, ben Nuk aldım damaklı tutmadı, en pahalı Philips Avent aldım düz ağız onuda tutmadı midesi bulandı. Yani deneye deneye bulacaksınız.. ben şuan hiç emzik veremiyorum kabul etmiyor
EbruNurr theAna Bebeğime bütün emzikleri denedim hiç birini tutmadı sadece Philips avent tuttu kesinlikle tavsiye ediyorum