Minik23 olabilir yanlış görmüş olabilirim belki ama düzgünce ben de 5.98 e dedim demek varken aptal demek sizce doğru mu böyle kişilerin devlet kurumunda çalışmaları bana doğru gelmiyor bir yakınınız hasta olsa ya da siz bunun gibi kendini bilmez birisi siz size aptal dese nasıl hissedersiniz