Pogcayanakannesii
Ben… 1.7 çıkmıştı, dr hamile değilsin demişti. O gün muayenede rahim duvarın 7 cm kadınlığında asla hamilelik olmaz demişti. Artı ben söktürücü kullandım.
1 ay sonra yatak döşek hasta oldum, dahiliyede öğrendim 6+5 aylık olduğunu 🤣 şuan yanımda uyuyor 30 aylık. Hakkınızda hayırlısı.