blzylcnsy imkanım olsa bende yatırırım demedim iyi okuyun isterseniz ve araştırın anne yanında yatan bebekler daha uzun ve güvende uyurlar dedim ben ve bu doğru araştırdım da söylüyorum bunu tabiki risk var bunu göze alabiliyorsa sonuçta kendi evladı kendine güveniyorsa yatırıyor benim ablam da yanında yatırıyordu yeğenim kolik bir bebekdi durmuyordu yanında uyuyordu