Rumeysa_18 4 aylık olucak bebegim ortamızda yatırıyorum yanlış mi yapıyorum böyle çok hoşuma gidiyor :)
Srfnr1 Rumeysa_18 bence yatrmayin allah korusun şeytanin isi yok derin uykuya dalarsiniz yada elinizi kolunuzu carparsiniz 😯
Sevgimelegim Rumeysa_18 iyi kotu diyemem amaaaa suanda acisini cekiyorum 4,5 yas oglum hala yatagimizs, geliyor halada, cok seviyorum onunla koklasa koklasa uyumayi ama 2 aylik bi bebis geldi o keyif gitti bi yatakda 4 kisi 🤦♀️🤦♀️ esim kriz geciriyor
MiracAlpinveUmutunAnnesi Rumeysa_18 bende küçükken yanımda yatırırdim beşiğinde yatmazdı çünkü cok mutlu olurdum kokusunu icime çeke çekeuyumayı şimdi 22 aylik beşiğinde uyuyo ama halenarada yatırıyorum yanımıza daha rahat uyuyo ama beşiğinde uyuması daha iyi bence ilerde odasını ayıracağınız zaman sıkıntı çekebilirsiniz ben beşiğini alistiranakadar zorlandım 😂
Ezgiaygunn Rumeysa_18 eyer eşiniz yada siz.uyurken zarar vermediginizden eminseniz doğru yapiyorsun bebeğin özgüveni daha çok olurmuş ve daha rahat uzun süreli uyurlarmış ben kendime ve eşime guvenemedigim için bu konuda o yüzden beşiğinde yatırıyorum oda dibimde zaten bazen alıyorum yanıma oda sabahları eşim iste oluyor zaten benimde uykum hafiflemiş oluyor icim daha rahat ediyor öyle
Sevgimelegim Birde yalan soylerdim esime 🤣🤣 Bu cocuk ne zaman, geliyor yaa yanimiza anlamis degilim derdi🙄🙄🙄 hmm geliyo isde, derdim.. Halbusem ben getirirdim 🤣🤣 kiyamazdimmm
blzylcnsy Ezgiaygunn sakın yanlış anlamayın ama bi araştırın isterseniz. uzmanlar 2 yaşına kadar aynı odada ayrı yataklarda uyumanın bebek ve ebeveyn arasında güvenli bağlanmayı oluşturacağını söylüyorlar. bebekle aynı yatakta yatmanın ani bebek ölümü riskini de arttırdığını söylüyorlar.
23zumra Rumeysa_18 nasil ortanizda yatiriyorsunuz canim hic mi korkmuyorsunuz allah korusun kolunuz felan ustune gelir bence besigin de yatirin
Ezgiaygunn Rumeysa_18 pskolojik olarak zaten doğrudur öyle olur ama ya yorgun olduğun zaman bide anlamaz vurursun ters bir hareket yaparsın Allah korusun sen tedbirini al da yatağında yatır bana kalırsa da
BensuMasal Valla ben doğduğu günden burana hep yanımda yatırıyorum. 8 aydır benimle beraber uyuyor valla çok güzel oluyor ona sarılıp uyuyorum kokusu ömre bedel.
Minniemouse_4235 BensuMasal aynı ben 🤣🤣sabah uyanıp şişmiş gözlerle bana gülüyo bir de onu yiyesim geliyo 😂
Minniemouse_4235 Rumeysa_18 bence yatırma benim kızım 11 aylık 11 aydır eşimle ayrı yatıyorum ben çocuklarla yatıyorum 🤣
elifzeze Rumeysa_18 tek zorluğu sizinle yatmaya alışıyor 3 kişi olarak uyuyorsunuz 😁 hatta genelde eşim yatağı terk edip gidiyor kanepede uyuyor bende kızımla uyuyorum 😁
Cosmosmom blzylcnsy 2 yaşa kadar bebek annenin kol mesafesinde olmalı 2 yaştan sonra da 1.5 yıl aynı oda ayrı yatak güvenli bağlanma için geçen gün okuduğum bu şekildeydi.
Ezgiaygunn blzylcnsy oda derken ben bebegimden kastettim beşiği yanimdaa yatagimla birlesik demek istedim yani tabiki farklı bir odada yatırmıyorum ama ben güvenip de bebeğimi yanıma alamam anneme falan gittiğimde birlikde yatıyoruz bebegimle onunda altına battaniyesini falan koyuyorum benden biraz yüksek yapiyor um yani altını ki zarar vermim diye
BesteArya Rumeysa_18 Dogrusunu yanlisini bilemem ama sonra ayırmakta zorluk cekenler var. Ben dogdugu gunden beri kendi odasinda kendi yataginda yatiriyorum. Desteksiz uyuyor zaten yatma kalkma saatleri cok düzenli